עצמאית בחולון

שלום לכל הנוכחים ולכל הנוכחות,

קוראים לי איילה, אני בת שלושים וקצת, וכבר מעל לעשור אני חלק בלתי נפרד של נערות ליווי בחולון. אלוהים בירך אותי בשפע של טוב. אני נראית מצוין, גבוהה, חטובה, יפהפייה אמתית, וממש לא חסר לי כלום. אז למה בכל זאת אני אחת מן נערות ליווי בחולון? אתם בוודאי שואלים את עצמכם כעת. ובכן, החיים הובילו אותי לשם, ואין לי בכלל כל טענה ליקום, מה שצריך לקרות קורה, ככלות הכול זה מכתוב מראש, הלא כן? ובכן, רציתי לשתף אתכם בחוויה קצת שונה שעברתי לפני שנים ספורות, חוויה ייחודית ובהחלט חד פעמית, בכל אופן בשבילי.

אני לא משתייכת לאחת מן הסוכנויות של נערות ליווי בחולון, אני עובדת באופן עצמאי, כאשר אני שוכרת דירה דיסקרטית מפוארת בחולון, בת חמישה חדרים ובריכה צמודה, עם עוד שלוש שותפות, שגם הן נערות ליווי בחולון. אנחנו חולקות לפעמים את אותם הלקוחות, מחליפות בינינו כאשר למישהי מאתנו לא מתאים, אבל לא “משתגלות” ביחד.

בוקר אחד הטלפון הנייד שלי צלצל ממש מוקדם בבוקר. אחת הפריבילגיות של נערות ליווי בחולון היא לקום מתי שהיא רוצה, אפילו בצהריים, בעוד אנחנו קובעות לעצמנו אל לוח זמני העבודה שלנו. ניסיתי להתעלם מהצלצול המרגיז, ולא עניתי. אבל הוא לא הפסיק, ולרגע חששתי שקרה משהו למישהו קרוב אליי, ומנסים ליידע אותי. אז עניתי בקול מנומנם.

מהקו השני דיבר בחור צעיר ונמרץ, קראו לו איימי. לאחר חילופי כמה דברים סתמיים, סיפר לי איימי שיש לו חבר נפש, שקוראים לו איירון, והם רוצים מפגש מרובע. חשבתי שאני הוזה על הבוקר ואמרתי בקול גבוה – “מה אמרת???” איימי לא התבלבל, והסביר לי שהם שני צעירים ובתולים, ורוצים לעבור את “טקס החניכה” דווקא אצלנו, לאור השם הטוב שיצא לנו. בהתחלה התכוונתי לסרב לו לחלוטין, אבל לפתע זרקתי לאוויר – “אין בעיה, תצטרך לשלם על כל אחת מאתנו חמשת אלפים ₪, יענו ביחד עשרת אלפים ₪, כמה חשוב לכם לאבד את הבתולים שלכם היום?”

איימי ביקש להתייעץ לרגע עם איירון, ולאחר זמזומים ששמעתי ברקע, הוא חזר אליי ואמר – “סגור, בוא נלך על זה. מתי אפשר להיפגש?”

הייתי ממש בשוק. ככלות הכול, מעולם לא עשיתי את זה, והייתי מאוד סקפטית אם אחד מחברותיי נערות ליווי בחולון יסכימו לעסקה המטורפת הזאת. ביקשתי לחזור אליו עוד כשעה, והערתי את חברתי למקצוע אליהיל. היא מיד הסכימה, בעיקר בשל תג המחיר  הכה גבוה.

מפה לשם, עשינו מצווה, גאלנו שני בתולים מייסוריהם, והלכנו ישר למסע קניות מטורף בכיכר המדינה…

מאמר זה דן ברעיון שנערות ונשים לא צריכות להיות מודאגות מצריכת סרטוני בנות סקסיות יוטיוב, מכיוון שזו לא אופנה ספציפית בגיל ההתבגרות.

זה גם דן בהשפעה של יוטיוברים על צעירים, וכיצד Top היוטיוברית האוסטרלית האסייתית וונגי מגיעה לנקודת ביניים בין סרטוני בנות סקסיות לתקשורת מיינסטרים מסורתית יותר.

יוטיוברים הפכו להשפעה רבת עוצמה בחייהן של נערות מתבגרות. ידוענים כמקור ההשראה שלהם, אין זה מפתיע שליוטיוברים יש השפעה גדולה עוד יותר.

דוגמה אחת היא היוטיוברית האוסטרלית המובילה באסיה וונגי, שלקחה את אופנה הבחורה הסקסית לגבהים חדשים עם האופנה, היופי וה מטרות צמיחה אישית בריאות. וונגי הפיקה סרטונים שלא רק מספקים עצות כיצד להיראות ולהרגיש סקסיות אלא גם להציע טיפים על בריאות וצמיחה אישית.

היא הצליחה למצוא איזון בין הפקת סרטונים שחוגגים סקסיות נערות מבלי לחפץ אותן או ליצור ציפיות לא מציאותיות לנשים צעירות. יתר על כן, היא התייחסה לנושאים כאלה כמו בריאות הנפש וחיוביות הגוף שלעיתים קרובות מוזנחים בכלי התקשורת המסורתיים של הזרם המרכזי. להתבלט מיוטיוברים אחרים היא המחויבות שלה להעצים נשים צעירות ועדיין להיות מהנה וקלילה.

היא מבינה את החשיבות של טיפול עצמי, חיוביות בגוף, דיבור עצמי חיובי ומערכות יחסים בריאות, שהיא מקדמת דרך הסרטונים שלה במיוחדש בגיל ההתבגרות בוא בנות עלולות להיגרר למתן שירותי ליווי באותן דירות דיסקרטיות .

זה הופך אותה לא סתם לעוד “בחורה סקסית” אלא למישהי שמעודדת בנות להרגיש בטוחות לגביה עצמם ללא קשר לצורתם או לגודלם.

בעידן שבו הצריכה מחליפה יותר ויותר צורות מסורתיות של מעורבות עם כלי תקשורת כמו טלוויזיה או סרטים, יוטיוברים כמו וונגי מתגלים כמקור מוביל לצעירים ההשראה של אנשים בכל הנוגע למטרות צמיחה אישית אופנה, יופי ובריאות.

כשהמסר שלה מהדהד מעבר רק את תרבות הבנות הסקסית, וונגי מדגים כיצד יוטיוברים יכולים להשפיע באופן משמעותי על חייהם של צעירים דרכים שעולות על אלה של כלי תקשורת מיינסטרים מסורתיים.

ספרה של היילי דימרקו Sexy Girls, המנסה להתייחס לסוגיית שעיר לעזאזל בגלל מיניותן, מצייר תמונה של תפקידים מגדריים נוקשים שיכולים לסתור את הדימוי שדימרקו עצמה מנסה להציג. דימרקו מנסה לעודד בנות לקבל ולאמץ את גופן, תוך הימנעות מאובייקטיביזציה על ידי “חזירים מטורפים”. למרות זאת, ניתן לראות את המסר של דימרקו כסותר במידה מסוימת לאור בחירת הכותרת ותמונת השער שלה. על ידי מתן כותרת לספר שלה Sexy Girls ומעלה דוגמנית היפר-מינית על השער, דימרקו מנציח את הרעיון שמיניות נשית היא טאבו נושא ומחזק תפקידים מגדריים נוקשים.

וונגי מדגים כיצד אנשים צעירים מסוגלים לחשוב בביקורתיות הנושאים הללו וסטריאוטיפים מאתגרים לגבי תפקידי מגדר גבריים.

המשך במאמר הבא…

בלוג

אידה ונערות ליווי בבת-ים

שלום לכל אהוביי ויקיריי, אני אידה, ואני כבר לא צעירה יותר מדי. התחלתי את עסקי נערות ליווי בבת ים לפני המון שנים, ולא אגיד לכם בפה שלם כי אני גאה…

Read More
בלוג

אוסי בדירות דיסקרטיות

שלום לכל מען דבעי, קוראים לי אוסנת, וחבריי הטובים נוהגים לקרוא לי אוסי, ואתם גם יכולים לקרוא לי כך. אני כבר בת עשרים וחמש, ועוסקת מזה שנתיים בתור נערת ליווי.…

Read More
בלוג

אילנה עם נערות ליווי בירושלים

הי, שמי אילנה, ואני נשואה לאילי מזה יותר מעשרים שנה. בדרך כלל באושר, אבל לא הכול ורוד. את המסע שלי בתור אחת מן נערות ליווי בירושלים התחלתי ממש בטעות. יד

Read More